Omw to Schiphol!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Post - WaarBenJij.nu Omw to Schiphol!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Post - WaarBenJij.nu

Omw to Schiphol!!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

01 Augustus 2014 | Nederland, Amersfoort

Daar zitten we dan.. Laatste tripje in NL. Op de een of andere manier is het uploaden van foto's op de app van waarbenjij.nu onmogelijk en is mijn goede voornemen om deze blog bij te houden maar half van kracht. Na een geweldige surpriseparty en struggles met koffers en weegschaal is het dan eindelijk zo ver, mijn reis naar Mexico! De laatste dagen van de vakantie, aftellen.. Zo voelt het nu. Als het goed is vlieg ik om 11:35, ga ik 7 uur terug in de tijd en kom ik 22:50 aan in Monterrey. Van euro's naar ponden in Londen, dollars in texas en pesos in Mexico: 2x overstappen dus. Iedereen bedankt voor de geweldige laatste weken van mijn 'vakantie' + cadeautjes, waarvan ik er ook nog een aantal open mag maken .. Ik houd jullie op de hoogte en spreek jullie snel vanuit het zonnige Mexico (38 graden ) kusjes xxxxxxx

  • 01 Augustus 2014 - 08:22

    Rowie Oude Nijeweme:

    Aaaaaah nu begint je super vette avontuur! Een half jaar lang genieten van het zonnetje, tequillaatjes, corona's, taco's, spareribs, nachos en mexicaanse mannen.... Mmmm jaloers! Ga je missen lief vriendinnetje xxxxxxx

  • 03 Augustus 2014 - 19:57

    Iris Post:

Tags: Mexico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Iris

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 9829

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 11 Januari 2015

Mexico

Landen bezocht: